Khapkoenn! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu Khapkoenn! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu

Khapkoenn!

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Linda

04 December 2012 | Thailand, Chiang Mai

Lieve mensen,

Bedankt (Khxbkhun, spreek uit: khapkoenn) dat jullie ons zo volgen, dat doet ons goed! Het is altijd weer leuk om de reacties samen door te nemen.

De komende dagen kunnen wij geen verslag plaatsen. Waarschijnlijk zullen wij vrijdagavond het avontuur, wat wij de komende dagen zullen beleven, samenvatten en op de site plaatsen.

Tot horens!
Lieve groeten, Jeffrey en Linda

• 04 December 2012 - 18:35

Marc:

Ik reageer niet vaak genoeg, maar lees wel alles aandachtig mee hoor!;)
    Veel plezier in de jungle!!

• 04 December 2012 - 19:01

Evy:

Nou worden jullie echt Tarzan & Jane! Doe voorzichting maar vooral: geniet!! Ben heel benieuwd naar de jungleverhalen... dikke kus voor jullie x

• 04 December 2012 - 19:40

Ruben En Dian :

Hee Jef en Lin! Geweldig jullie avonturen! Jullie vermaken je goed en dat doet ons goed om te lezen!
    Voor de komende dagen; oehoeoeoeoee!!! Zwierend door de jungle!!!!
    Veel plzr! We kijken uit naar jullie verslag daarvan!