Knijp eens in mijn arm, ik droom geloof ik - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu Knijp eens in mijn arm, ik droom geloof ik - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu

Knijp eens in mijn arm, ik droom geloof ik

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Linda

10 December 2012 | Thailand, Chiang Mai

Knijp eens in m'n arm, ik droom

(Zondag 9-12) Na een reis van ruim 23 uur zuchten we beide van opluchting bij het zien vd zee. Het duurt dan ook niet lang voor dat we de warme zee in rennen. Het lijkt wel een paradijs. En de kamer is ook zooo mooi! 2 badkamers, 1 met douche en wasbak en douche van glas zodat je door de kamer naar buiten kan kijken en 1 badkamer met zelfde glas, bad, wasbak en toilet. Een prachtig bed, een bank en achter de schuifdeuren een balkon met zicht op zee en andere eilanden. Hier kunnen we wel aan wennen!

Omdat het resort een beetje van de drukke straat met eettentjes, winkeltjes en bars af ligt huren we scooters aangezien een taxi hetzelfde zou kosten. Zo kunnen we hier de volgende dag ook gebruik van maken. We eten wat en lopen een rondje door de straat. Er is een originele mojito lounge bar, niet alle mojitos worden gemaakt zoals zou moeten, waar we in een grote bank genieten van een perfecte mojito. We laten het bij 1, zijn tenslotte met de scooter, en zoeken onze hotelkamer op. Wat zullen wij slapen!

(Maandag 10-12) Voor het ontbijt moeten we met de gondel naar boven. Dit restaurant biedt een prachtig uitzicht. Echt een plaatje! En wat gaaf dat je hier je ontbijt kan nuttigen, dat is pas goed je dag beginnen!
Vandaag toeren we heel het eiland rond en bezoeken een waterval. We eten wederom op een adembenemende locatie voordat we met 125cc onder onze reet, goed voor 100km per uur, terug naar hotel racen.
Op aanraden van, lopen we over het strand naar een tentje genaamd "porns-bar" en nuttigen hier een lekkere maaltijd. Met nog een drankje in de schommelstoel vragen we de rekening. Dan wordt ons verteld dat er zo een vuurshow plaats zal vinden. Daar wachten we natuurlijk even op!
De jongen op het strand vertoond zijn kunsten met vuur. Heel gaaf om te zien en met zo weinig klanten lijkt het bijna op een priveshow!
Op ons eigen balkon sluiten we alweer de 2e dag op Koh Chang af..

Morgen een dagje zon, zee, strand en Spa.

• 10 December 2012 - 16:44

Daisy En Antonio:

Zo te horen was het die 23 urige reis dubbel en dwars waard! Leuk hoor! Lekker bijkomen morgen in de Spa! Tot gauw! Liefs van ons!

• 10 December 2012 - 18:13

Tinet:

Sooo dat klinkt goehoed!!
    Heerlijk zeg! Genieten genieten!! Xx

• 10 December 2012 - 18:16

Ton Damen:

Fijn dat het resort naar jullie zin is en van alle denkbare luxe is voorzien.
    Een scooter met 125 cc!! take care he!!
    Groet, Marja en Ton

• 10 December 2012 - 19:17

Martin:

Klinkt weer geweldig allemaal. Kijk inderdaad aub uit met die scooters, volgens mij hebben jullie geen van beiden je motorkleding meegenomen ;-)

• 10 December 2012 - 20:11

Marc:

Supervet, zwaar genieten als ik het zo hoor.
    Jullie hebben het er maar druk mee.
    Maak al je geniet maar op, want hier valt er weinig te genieten met dit weer..
    Xx

• 11 December 2012 - 10:21

Cherissa:

Na een lange reis heb je ook wat zo te horen en een mojito haha echt iets voor jou linda

• 11 December 2012 - 15:45

Dian En Ruben:

Woeoeoeooeeoeoeoeo dat klinkt goeoeoeoeoeoeoeoeoeoedddd! Heerlijk zeg!
    Lekker van genieten want voor je het weet zit je weer in de vrieskou!
    Andere kant....... weer lekker schaatsen zou ook echt zo te leuk zijn!

• 13 December 2012 - 10:58

Thijs :

Het wordt wel een beetje eentonig hoor... Van het ene leuke naar het andere leuke om door te gaan naar iets... Jawel heel leuks!! Lekker bezig jullie. Geniet er van want het is zo weer voorbij.