Een lange zit - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu Een lange zit - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu

Een lange zit

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Linda

10 November 2013 | Panama, Panama-stad

Daar liggen we dan. Precies 25 uur geleden ging de wekker en begon onze reis naar het westelijk continent Amerika. 2 vluchten, veel wachten, wat shoppen en een transfer verder liggen we doodmoe na een heerlijke douche in ons Hotel in Panama.

We vliegen over Groenland en dat maakt dat we de 3 kwartier vertraging aardig inhalen met behulp van de wind. Aangekomen in the united states of america blijkt het nog niet zo gemakkelijk hier binnen te komen. Samen met vele mensen sluiten we aan in een lange rij bij de douane. Paspoort controle, douane formulier invullen, vragen beantwoorden en vingerafdrukken maken behoren hier tot de dagelijkse kost en daar ging heel wat tijd inzitten. Afijn we hebben tijd zat. Onze volgende vlucht gaat namelijk pas een aantal uur later.
We eten in een typisch Amerikaans restaurantje en shoppen wat om de tijd te doden.
Buiten de maaltijd en het invullen van weer wat douaneformulieren hebben we tijdens de vlucht van New York naar Panama vooral de binnenkant van onze ogen bekeken.
In Panama ook weer een lange rij voor hetzelfde riedeltje: paspoort controle, formulier, vingerafdrukken, vragen enz.
De koffers staan al klaar en ook op een chauffeur hoeven we niet te wachten. Kijk dat ging dan weer wel snel.
Een half uur later stappen we uit bij ons hotel, kijken waar we kunnen ontbijten en gaan gauw naar bed. Tot morgen!