Samara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu Samara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu

Samara

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Linda

27 November 2013 | Costa Rica, Sámara

Zaterdag 23 nov:
Koffers gepakt, hotel verlaten en in privebusje op naar grensovergang. Het is hier allemaal niet even duidelijk en kost wat tijd, maar na 5 formulieren ingevuld te hebben, onze ticket voor terugweg hebben laten zien en een paar dollar te hebben betaald mogen we Nicaragua verlaten. Gelukkig staat onze volgende chauffeur alweer met een privebus te wachten om ons na een uur of 3 af te zetten bij pacific lodge Samara. De lodges liggen op loopafstand van het badplaatsje Samara en we gaan dan ook gauw even kijken op het stand. Ook een duik in het zwembad mag aan deze relaxmiddag niet ontbreken. Savonds staat er een excursie op de planning die ik al heel de vakantie in m'n gedachten heb: turtletour.
Echt ongelooflijk mooi wat wij die avond gezien hebben, niet te beschrijven!!! (Ik ga het toch proberen) We zijn begonnen met het vrijlaten van 97 net geboren schildpadjes (1 uur oud). Daarna hebben we een bijna 1 meter grote schildpad eieren zien leggen:

• 27 November 2013 - 19:58

Martin:

zien leggen:
    En toen? ;)
    We zullen de rest thuis wel horen. Kan niet wachten om jullie weer in de armen te sluiten. Tot gauw.

• 27 November 2013 - 21:57

Theo En Hanny Janssen:

We hebben de afgelopen 18 dagen weer mogen genieten van jullie avonturen.

Het vrijlaten van net geboren schildpadjes en een volwassen schildpad eieren zien leggen is wel een van de mooiste belevenissen die we ons kunnen voorstellen.

Groetjes, Theo en Hanny