We vallen in herhaling - Reisverslag uit Kuusamo, Finland van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu We vallen in herhaling - Reisverslag uit Kuusamo, Finland van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu

We vallen in herhaling

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Linda

20 Februari 2015 | Finland, Kuusamo

Voor vanavond stond er "starlight sledging to search northern lights" op het programma. Dat "sledging" bleek na uitleg een echte slee áchter een sneeuwscooter te zijn. Meer voor families met jonge kinderen. Nóg niet voor ons dus. We hebben het kunnen omboeken om vervolgens voor de 3e keer deze week óp de scooter plaats te nemen. Hoe gaaf het is om op zo'n ding door de sneeuw te raggen, tussen bomen door en over bevroren rivieren hoef ik je niet meer uit te leggen. Maar dat het is het donker een tikkeltje anders maakt kan ik wel vermelden. Uitzicht is leuk, maar van die lampen in het donkere bos geeft toch een leuk en spannend effect.
Helaas hebben we het noorderlicht niet kunnen spotten. Vaak genoeg namen we pauze om onze motoren uit te schakelen en naar boven te gapen. Ondanks de open plekken in de bewolkte lucht hebben we niets anders gezien dan sterren en wolken. Helaas. Met een pauze inclusief worstjes en koffie/thee bij een vuur werd ook deze activiteit weer compleet gemaakt.

Morgen, HELAAS, de laatste dag. Een druk programma dus gauw onder de dekens. Truste!

• 20 Februari 2015 - 22:52

Tinet:

Toch fijn zo'n mooi verhaaltje weer voor het slapen gaan.

• 20 Februari 2015 - 22:53

Tinet:

Hee de rest van mn berichtje heeft ie niet geplaatst.
    Geniet morgen van de laatste dag!! Xx