Time fly's when you're having fun! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu Time fly's when you're having fun! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu

Time fly's when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Linda

08 December 2012 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag onze laatste dag in Chiang Mai. Ondanks dat we uitslapen en onze tassen inpakken willen we onze dag goed benutten. We gaan daarom naar een omgeving waar veel dierenparkjes zijn. Hier kan je krokodillenshows, apenshows en cobrashows bekijken. Het is een half uur rijden en omdat het buiten Chiang mai in de bergen ligt moeten we een chauffeur huren die daar op ons wacht. We twijfelen om met de scooter te gaan en vergelijken de prijzen. Het afdingen bij de tuktuk ging zo makkelijk; hij bood zelf al een kleiner bedrag aan dan wij in gedachten hadden! Met de tuktuk dus.
We gaan naar de krokodillen en de apen. Bijzonder wat ze die beesten allemaal kunnen leren, maar we vinden het ook erg zielig. De cobra's interreseerd ons niet echt en we gaan door naar 'Tiger kingdom'. Hier kan je kiezen met welke grootte tijger je op de foto wilt. Je betaald entree om 1 of meerdere tijgers te bezoeken, inclusief verzekering, en mag dan zelf zoveel foto's maken als je wilt. We vinden het te duur en te zielig. Tijgers horen niet in zo'n klein kooitje te zitten en platgespoten te worden! We besluiten weer terug naar Chiang Mai te gaan en wat te gaan eten voordat we naar het treinstation gaan.

We hebben genoeg de zon vermeden met onze excursies, tours en al het reizen. In de middag nemen we de trein naar Bangkok, zo'n 15 uur, en vanuit daar worden we met een busje naar Koh Chang gebracht (nog eens 6 uur). Dit is 1 vd vele eilandjes vlakbij Cambodja. Lekker een week zon, zee, strand!

• 08 December 2012 - 09:44

Ruben En Dian :

Hee daar! Ja de tijd vliegt als je het leuk hebt en dat is alleen maar een goed teken!
    Ja, die dieren... Zielig is het zeker wel.
    Wat een heerlijk vooruitzicht hebben jullie!!! Zon, zee, strand! Wie wil dat nu niet!
    Ga er onwijs van genieten! En relax.......
    Greets!!!!

• 08 December 2012 - 14:50

Ton Damne:

Hallo Linda en jeffrey,

Ga maar lekker uitrusten en nagenieten van alle belevenissen.
    In Klundert is het prachtig winterweer. Volop zon, geen wind en ca. 2 graden.
    Gisteren hebben wij de 1e sneeuwbuien gehad.

Morgen NAC-Feijenoord om 12.30 uur.

Momenteel zijn wij bij Daisy en Antonio en die wensen jullie ook het allerbeste.

xxx Marja en Ton

• 10 December 2012 - 09:34