Klaar voor de start.. - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu Klaar voor de start.. - Reisverslag uit Klundert, Nederland van Jeffrey en Linda - WaarBenJij.nu

Klaar voor de start..

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Jeffrey en Linda

16 Oktober 2012 | Nederland, Klundert

Het boek "Thailand voor beginners" besteld en doorgelezen, tickets geboekt, paspoorten en inentingen gecheckt en langzaamaan aan het verdiepen in de excursies, plaatsen en het volk met hun gewoontes.

Op 27 november zullen wij ruim 9000 km naar het oosten vliegen en landen in Bangkok. Vanuit daar zullen we, met enkel een rugzak op onze rug, verder gaan plannen hoe de daarop komende 3 weken eruit zullen gaan zien.

We hebben er heel veel zin in en vinden het ook erg spannend, maar we zeggen: laat het avontuur maar beginnen!

Liefs Jeffrey en Linda

• 16 Oktober 2012 - 19:13

Martin:

Wow, spannend !!!

• 17 Oktober 2012 - 11:29

Dian:

Lieve Jef en Lin!
    Ik vind het zoooo leuk voor jullie dat jullie dit gaan doen! En inderdaad, heel spannend maar wat een leuk avontuur! Ik ben blij dat ik jullie zo kan gaan volgen want ik ga jullie wel heeeeel erg missen!
    x

• 27 Oktober 2012 - 18:22

Arisca:

Leuk Lin en Jeff!! Gaan jullie zeker volgen. Veel plezier alvast!! Liefs Brian en Arisca

• 27 November 2012 - 10:58

Cherissa :